Alla inlägg under oktober 2008

Av Anna - 23 oktober 2008 22:19


Eftersom matte haft bloggtorka & fullt upp med livet i övrigt har jag tagit över! Härligt! kanske kan jag redogöra för vad som hänt det sista..

få se nu..

jag har varit på fest! KUL...med små vita rackare..jag var lite osäker men klarade mig bra. Jag var den som tiggde mest mat och vann faktiskt den tävlingen, de andra fattade liksom inte, det gäller att hålla sig framme. Vissa andra var bara intresserade av att jucka, speciellt lillkillen. Kan i hemlighet säga att han bevövde en kalldusch! 



Jag har träffat en ny tjej..minns inte vad hon heter..men vad gör det?..hon har utseendet för sig.



 


Jag har oxå blivit påtvingad en ny i gänget..Luma.

Jag fattar egentligen inte varför..hon är skitjobbig och jätte läskig.

Sist hon var hos mig skulle hon ta MIN boll och busa med, men jag skällde så hon blev skraj. Till slut lyckades hon charma mig och jag delade med mig och vi kommer faktiskt rätt bra överens trots allt. Min plan är att lära henne allt om jakt, det kan vara najs att ha en kompis att jaga med. Vad skall hon annars vara bra för?



Det bästa med sommaren var att jag fick träffa fåren.

Nästa år kanske jag kan fånga in dom som jag vill! Jag hade liksom ingen bra strategi..måste öva mer på det.


Förhoppningsvis dröjer det inte så länge tills vi hörs nästa gång...men

C´est la vie!

Ovido - Quiz & Flashcards