Alla inlägg under november 2008

Av Anna - 6 november 2008 13:51


Ibland kan man känna sig bra hängig! Det har varit en "sån" vecka.

För att ytterligare spetsa på tristessen har jag nu varit snusfri i 6 dagar...och jag kämpar! Ni som slutat vet hur svårt det är och ni som känner mig vet hur länge jag har hållit på..

Jag kan ju tala om att morgonkaffet har bleknat och smakar inte lika gott längre!

Jag håller inte på med plåster eller tugg, jag tror inte på sånt! man får helt enkelt bestämma sig och fimpa snuset! Hur som helst är jag stolt över mig själv och skall fixa detta : )  


Annars har vi haft en go hund vecka, promenader i Änggården med Ronja, tränat agility på Alfa & Luma har varit på frukost. Vi har alla varit lite bekymmrade för Ronja, hon har inte riktigt varit sig själv. Hon har problem med innerörat och börjar bli lite väl darrig i benen, men är givetvis grundkollad av vet. När hon kommer ut i skog & mark är det som om hon glömt att hon fyller 12 och hon njuter till fullo. Att få se hundarna springa "vind för våg" i skogen gör iallafall att jag blir på bättre humör...en sådan frihet & total lycka!


 



Ovido - Quiz & Flashcards